Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ofsajd a impotence

Muži v ofsajdu, to není jen ve filmu. I muži mají své dny, zvláště v těchhle EUROdnech, kdy se mimo hru dostávají spíš ženy.

Není to teda fotbal evropský ale ta žena je fakt v ofsajdu. Zdroj: interracialdatingcentral.com.

Ženy a fotbal, to k sobě moc nejdou, aspoň podle mužského souzení. Třeba dneska na Facebooku byla sdílena fotka Viktorky během autogramiády v plzeňské Luně. Samozřejmě tam byly i holky, tedy mladé ženy, velmi mlaďoučké a pěkňoučké. Padl komentář: “Všechny rozumí fotbalu jako koza petrželovi.“

No jo, musela jsem kliknout na „To se mi líbí“, jak jinak. Ženy po takových prostě jdou. I já bych si přála mít doma nejen fotbalistu, ale rovnou celý tým. Přiznávám se, že se mi před EURem zdálo o tom, jak jsem sbalila kapitána Lahma. Bylo to tak silné, až mě nutilo fandit Němcům, tedy i přes Čechy.

To znáte. Typický postoj ženy k fotbalu – universální fanynka, fanynka pro každý tým a každého individua, či anti-fanynka v případě Cristiana Ronalda. Ale vsadím se, že kdyby neměl tu Rusku, ženy by po něm vrhly i přes ty nagelované vlasy.

Však se znovu ještě vrátíme k těm německým zajíčkům, jejichž hru dneska večer dobře prokoukli zkušení Italové. Jak jim zlomili obě křídla a zmáčkli superMaria, pak dali hned 2 góly, jsem si myslela, že bych mohla Němcům říct auf wiedersehen a „vrátit se“ k modré lásce. Ne stalo se, protože Lahm se tak hezky snažil a modří neměli tak krásné hráče jako kdysi byl Maldini, Del Piero nebo Canavaro. Ani moje máma nemohla od Maldiniho spustit oči, a to chudáčka musela ve Vietnamu kvůli hodinovému rozdílu koukat na velké zápasy ve 3 ráno.

Ano, fandit kráse, to je taky způsob jak si užít fotbal. Jejich ještě víc. Třeba peníze, to pochopitelně vysvětlují, proč chodí fotbalisté s modelkami atd. Ale když jsem zmínila mámu, musím říct, že i starší páni mají svoje důvody, proč fotbalu fandit.

Táta mi vyprávěl, že se zná s paní Pilařovou. Potom co Venca dal gól proti Rusům, prý jeho máma fotku svého syna po Plzni (nebo aspoň po plzeňských Slovanech) s hrdosti ukazovala všem spoluměsťanům. Klobouk dolů takovým maminkám, které fotbalu možná ani nerozumí, ale podporují svého hocha dělat to, co ho baví. Zvlášť u paní Pilařové, která do Plzně nejspíš stěhovala za svým synem.

A abych neurazila paní Pilařovou, to táta mohl splést, ale kdyby ta paní byla máma odchovaných Plzeňáků jako Čech, Limberský, Darida nebo kohokoliv z české jedenáctky, má u mě respekt. Potom co převedli kluci na šampionátu, možná ne každý si uvědomuje, že za jejich úspěch stojí právě rodina, kde má žena minimálně 50ti procentní podíl.

Suma sumárum, i muži mají své dny a ženy jsou pak v ofsajdu. Však nejsme mimo hru.

Fandíme fotbalu svým způsobem a nejsme všechny stejné. I-když existují i ty, které fotbal obohacují svými blond vtipy. Z toho je také název dnešního povídání: Ofsajd a impotence. Jedna holka totiž chtěla povídat (ve vietnamštině) o ofsajdu, ale spletla si jedno písmenko a řekla impotence, tedy nějaký útočník je impotentní. :D

Ale koneckonců má asi pravdu. Fotbalista v ofsajdu nedává gól, impotent góly v soukromém životě taky moc ne. A omlouvám se impotentům. 

Dobrou noc.

Gól!

Autor: Trang Tranova | pátek 29.6.2012 1:42 | karma článku: 11,48 | přečteno: 1215x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Gynekolžka, 32.

Seznam rubrik